-Jokainen päivä on erilainen, joskus on paljon sähköisiin palveluihin liittyviä kysymyksiä. Usein silloin, jos S-mobiilista on ollut mainontaa, kysellään S-mobiilin latauksesta ja sen monipuolisista palveluista. Palautetta tulee monesta asiasta, palveluista ja valikoimistakin, niitä tietysti viedään sitten eteenpäin. Positiivista palautetta tulee varsinkin siitä, että tuomme pankin palvelut lähelle. Lähellähän ne tietysti ovat aina, kun kassalla voi tallettaa ja nostaa rahaa. Palveluneuvojilla ei rahaa ole mukana, mutta opastetaan asiakkaita siitä, kuinka helposti talletukset ja nostot kassalla sujuvat. Usein on asiakasomistajaksi liittyjiä, pankkitunnuksia avataan ja tilataan S-Etukortteja. Kiitettävästi ovat asiakkaat huomioineet, että henkilöllisyys pitää todistaa voimassa olevalla, kuvallisella henkilöllisyystodistuksella, kertoilevat kiertävät palveluneuvojat työpäivästään.
Me suosittelemme
- S-mobiilia ja varsinkin sen etukuponkeja sekä sähköistä kassakuittiarkistoa
- Yhden kortin taktiikkaa ja maksutapaetua
- hyötylaskuria, jonka voimme tehdä mukanamme olevalla iPadilla. Siitä näkee hienosti, kuinka paljon asiakas voi hyötyä keskittämisestä
Kiertävien palveluneuvojien aikataulun löydät täältä >>