Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki palvelevat

31.01.2020

Siruttomien, magneettijuovallisten S-Etukortti Debit -maksukorttien 3 € kuukausimaksun voimaan tuloa on siirretty lokakuun 2021 alkuun. Kaikille kortin haltijoille on tulossa aiheesta kotiosoitteeseen kirje, jossa ohjeet kortin vaihtamiseksi maksutta joko käteiskorttiin tai sirulliseen maksukorttiin.

  • S-Pankin Sokoksen palvelupiste palvelee vain  ajanvarauksella.
  • Prisma Länsi-Porin palvelupiste palvelee 30.4. saakka vain ajanvarauksella
  • Prisma Mikkolan palvelupiste palvelee 30.4.  vain ajanvarauksella.
  • Asiakaspalvelutilanne kestää enintään 15 min.
  •  Palvelupisteisiin voit varata ajan verkostatai ota yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu.satakunta@sok.fi tai soita 029 009 7990 arkisin kello 10.30-17.00.
  • Kiertävien palveluneuvojien käynnit on peruutettu 30.4. saakka
  • S-market Huittisissa ja S-market Kankaanpäässä sijaitsevat asiakasomistaja- ja S-Pankkipalvelupisteet palvelevat Aluehallintoviraston kokoontumisohjeisiin nojautuen toistaiseksi pika-asioinnilla, asioinnin kesto max. 15 min. Pyydämme välttämään jonottamista ja säilyttämään mahdollisissa odotustilanteissa turvavälit. Henkilökunnallamme on velvollisuus puuttua tilanteeseen, mikäli turvarajoja ei noudateta.

Asiakasomistajuuteen liittyvissä asioissa suosittelemme käyttämään itsepalvelukanavia S-mobiilissa ja S-kanavalla. Katso täältä, mitä kaikkea voit tehdä itsepalveluna. Tarvittaessa voit myös hyödyntää palautekanaviamme S-kanavalla ja S-mobiilissa.

Pankkiasioissa suosittelemme asiointia S-mobiilin pankkiosiossa ja S-Pankin verkkopankissa. Lisätietoja S-Pankin asiakaspalvelusta löydät täältä.

Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme kärsivällisyydestä.

Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -piste

Palvelemme sinua osuuskaupan asiakasomistajuuteen ja S-Pankin asiakkuuteen liittyvissä asioissa.
Meillä voit muun muassa liittyä osuuskaupan asiakasomistajaksi ja liittää perheenjäsenesi mukaan yhteiseen asiakasomistajatalouteen. Saat meiltä tukea myös asiakasomistajan sähköisten palveluiden, kuten S-mobiilin ja Oman S-kanavan käytössä ja autamme palveluiden käyttöönotossa.

Lisäksi voit esimerkiksi avata tilin S-Pankkiin, tilata verkkopankkitunnukset ja hakea pankki- tai luottokorttia sekä S-Lainaa. Asuntolainan hakeminen alkaa täyttämällä hakemus S-Pankin verkkosivuilla. Tämän jälkeen pääset varaamaan ajan lainaneuvotteluun. Verkosta löydät tietoa myös säästämisen ja sijoittamisen palveluistamme.

Lisätietoa S-Pankista >

Palvelemme kuolinpesän asioissa ja alaikäisen pankkiasioissa vain ajanvarauksella. Ennen ajanvarausajan alkua soitamme ja varmistamme, että kaikki tarvittavat asiapaperit ja henkilöllisyystodistukset tulevat otettua mukaan tapaamiseen.

Kuolemantapauksen jälkeen vainajan viimeisimpään kotiosoitteeseen lähtee automaattisesti todistus osuusmaksusta ja saldotodistus S-Pankista.

Voit välttää jonotuksen ja halutessasi varata ajan myös seuraavissa, pidemmissä asioissa: asiakasomistajaksi liittyminen ja koko perheen pankkiasiat.

Varaa aika Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteelle tästä >

Lähimmät Asiakaspalvelu ja S-Pankki -pisteet löydät täältä >

Asiakasomistajapalvelut toimipaikassa:    

  • Liittyminen asiakasomistajaksi.
  • S-Etukortti: käteiskorttitilaukset.
  • Sähköisten palveluiden käyttöönoton tuki.
  • Asiakasomistajuuden siirto tai päättäminen.
  • Yleinen neuvonta asiakasomistaja-asioissa.

S-Pankin palvelut toimipaikassa:

  • Tilin avaaminen.
  • Verkkopankkitunnusten avaaminen ja uusiminen.
  • S-Lainan ja S-Etukortti Visan hakeminen.
  • Alaikäisen pankkipalvelut.
  • Yleinen neuvonta pankkiasioissa.

S-Pankin palvelut verkossa: