Koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa asiakaspalvelussamme on ruuhkaa ja saatamme joutua rajoittamaan joidenkin toimipaikkojen aukioloaikoja.
Asiakasomistajuuteen liittyvissä asioissa suosittelemme käyttämään itsepalvelukanavia S-mobiilissa ja S-kanavalla. Katso täältä, mitä kaikkea voit tehdä itsepalveluna. Tarvittaessa voit myös hyödyntää palautekanaviamme S-kanavalla ja S-mobiilissa.
Pankkiasioissa suosittelemme asiointia S-mobiilin pankkiosiossa ja S-Pankin verkkopankissa. Lisätietoja S-Pankin asiakaspalvelusta löydät täältä.
Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme kärsivällisyydestä.
Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -piste
Palvelemme sinua osuuskaupan asiakasomistajuuteen ja S-Pankin asiakkuuteen liittyvissä asioissa.
Meillä voit muun muassa liittyä osuuskaupan asiakasomistajaksi ja liittää perheenjäsenesi mukaan yhteiseen asiakasomistajatalouteen. Saat meiltä tukea myös asiakasomistajan sähköisten palveluiden, kuten S-mobiilin ja Oman S-kanavan käytössä ja autamme palveluiden käyttöönotossa.
Lisäksi voit esimerkiksi avata tilin S-Pankkiin, tilata verkkopankkitunnukset ja hakea pankki- tai luottokorttia sekä S-Lainaa. Asuntolainan hakeminen alkaa täyttämällä hakemus S-Pankin verkkosivuilla. Tämän jälkeen pääset varaamaan ajan lainaneuvotteluun. Verkosta löydät tietoa myös säästämisen ja sijoittamisen palveluistamme.
Lisätietoa S-Pankista >
Varaa aika Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteelle tästä >
Lähimmät Asiakaspalvelu ja S-Pankki -pisteet löydät täältä >
Asiakasomistajapalvelut toimipaikassa:
- Liittyminen asiakasomistajaksi.
- S-Etukortti: käteiskorttitilaukset.
- Sähköisten palveluiden käyttöönoton tuki.
- Asiakasomistajuuden siirto tai päättäminen.
- Yleinen neuvonta asiakasomistaja-asioissa.
S-Pankin palvelut toimipaikassa:
- Tilin avaaminen.
- Verkkopankkitunnusten avaaminen ja uusiminen.
- S-Lainan ja S-Etukortti Visan hakeminen.
- Alaikäisen pankkipalvelut.
- Yleinen neuvonta pankkiasioissa.