Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki palvelevat

31.01.2020

Siruttomien, magneettijuovallisten S-Etukortti Debit -maksukorttien 3 € kuukausimaksun voimaan tuloa on siirretty lokakuun 2021 alkuun. Kaikille kortin haltijoille on tullut aiheesta kotiosoitteeseen kirje, jossa ohjeet kortin vaihtamiseksi maksutta joko käteiskorttiin tai sirulliseen maksukorttiin.

Palvelupisteissämme palvellaan seuraavasti:

  • S-Pankin Sokoksen palvelupiste palvelee vain  ajanvarauksella.
  • Prisma Länsi-Porin palvelupiste palvelee ma-pe 9-19 ja lauantaisin 10-16.
  • Prisma Mikkolan palvelupiste palvelee  ma-pe 9-19 ja lauantaisin 10-16.
  •  Palvelupisteisiin voit varata ajan verkostatai ota yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu.satakunta@sok.fi tai soita 029 009 7990 arkisin kello 10.30-17.00
  • S-market Huittisissa ja S-market Kankaanpäässä sijaitsevat asiakasomistajapalvelu- ja S-Pankkipisteet palvelevat maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin kello 11-17. Pyydämme välttämään jonottamista ja säilyttämään mahdollisissa odotustilanteissa turvavälit.

Asiakasomistajuuteen liittyvissä asioissa voit myös käyttää itsepalvelukanavia S-mobiilissa ja S-kanavalla. Katso täältä, mitä kaikkea voit tehdä itsepalveluna. Tarvittaessa voit myös hyödyntää palautekanaviamme S-kanavalla ja S-mobiilissa.

Pankkiasioissa voit asioida myös S-mobiilin pankkiosiossa ja S-Pankin verkkopankissa. Lisätietoja S-Pankin asiakaspalvelusta löydät täältä.

 

Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -piste

Palvelemme sinua osuuskaupan asiakasomistajuuteen ja S-Pankin asiakkuuteen liittyvissä asioissa.
Meillä voit muun muassa liittyä osuuskaupan asiakasomistajaksi ja liittää perheenjäsenesi mukaan yhteiseen asiakasomistajatalouteen. Saat meiltä tukea myös asiakasomistajan sähköisten palveluiden, kuten S-mobiilin ja Oman S-kanavan käytössä ja autamme palveluiden käyttöönotossa.

Lisäksi voit esimerkiksi avata tilin S-Pankkiin, tilata verkkopankkitunnukset ja hakea pankki- tai luottokorttia sekä S-Lainaa. Asuntolainan hakeminen alkaa täyttämällä hakemus S-Pankin verkkosivuilla. Tämän jälkeen pääset varaamaan ajan lainaneuvotteluun. Verkosta löydät tietoa myös säästämisen ja sijoittamisen palveluistamme.

Lisätietoa S-Pankista >

Palvelemme kuolinpesän asioissa ja alaikäisen pankkiasioissa vain ajanvarauksella. Ennen ajanvarausajan alkua soitamme ja varmistamme, että kaikki tarvittavat asiapaperit ja henkilöllisyystodistukset tulevat otettua mukaan tapaamiseen.

Kuolemantapauksen jälkeen vainajan viimeisimpään kotiosoitteeseen lähtee automaattisesti todistus osuusmaksusta ja saldotodistus S-Pankista.

Voit välttää jonotuksen ja halutessasi varata ajan myös seuraavissa, pidemmissä asioissa: asiakasomistajaksi liittyminen ja koko perheen pankkiasiat.

Varaa aika Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteelle tästä >

Lähimmät Asiakaspalvelu ja S-Pankki -pisteet löydät täältä >

Asiakasomistajapalvelut toimipaikassa:    

  • Liittyminen asiakasomistajaksi.
  • S-Etukortti: käteiskorttitilaukset.
  • Sähköisten palveluiden käyttöönoton tuki.
  • Asiakasomistajuuden siirto tai päättäminen.
  • Yleinen neuvonta asiakasomistaja-asioissa.

S-Pankin palvelut toimipaikassa:

  • Tilin avaaminen.
  • Verkkopankkitunnusten avaaminen ja uusiminen.
  • S-Lainan ja S-Etukortti Visan hakeminen.
  • Alaikäisen pankkipalvelut (vain ajanvarauksella).
  • Yleinen neuvonta pankkiasioissa.

S-Pankin palvelut verkossa: