Asiakasomistajana on helppo tapa säästää monin tavoin, toteaa Karri


02.01.2025

Karrin perheessä Satakunnan Osuuskaupalla on vankka asema. Hyvät edut ilahduttavat ja Bonukset kertyvät S-tilille ihan huomaamatta.

Lähikauppa Kokemäen S-marketissa työntekijät ovat tulleet Karrille tutuiksi ja ostosten lomassa jutustellaan ja vitsaillaan.

– Ehkä kassajonossa ei kannata minun taakseni tulla, kun aina pitää vaihtaa kuulumiset, Karri nauraa.

Karrin isä toimi aikoinaan paikallisen S-marketin asiakastoimikunnassa, ja kun isä jäi toiminnasta pois, Karri oli mukana siihen asti, kun toimintaa riitti. Osuuskauppalaisuus on siis tullut kuin perintönä.

– Tietysti omillakin lapsilla on nyt vihreät kortit, joten perintöä on jatkettu eteenpäin.

Parhaita muistoja osuuskaupasta Karrilla on Kokemäen myymälästä ja varsinkin sen levypisteestä. Sinne tuli myyntiin jokaista uutta LP-levyä yksi kappale.

– Olin aina ekana paikalla. Sieltä olen ostanut Yön Varietee-levyn ja Dingon älppäreitä, hän muistelee.

Nykyäänkin kaikki ostokset ja isommatkin hankinnat Karrin perhe keskittää osuuskauppaan. Esimerkiksi Asiakasomistajapäiviltä löytyi vaimolle sähköpyörä mukavalla alennuksella.

– Bonukset kertyvät hyvään tahtiin S-tilille. Emme edes oikein tiedä, mihin säästämme, mutta sinne rahaa kertyy melkein huomaamatta. Olen myös ottanut käyttöön ominaisuuden, jossa jokaisesta korttiostoksesta menee euro tai pari säästöön, Karri vinkkaa.

S-mobiilista bonustilanne on helppo tarkistaa ja Karri sanoo, että se usein aiheuttaakin loppukuussa optimointia.

– Jos seuraavasta bonustasosta puuttuu kuun lopussa muutama kymppi, kyllä silloin lähdetään kauppaan. Se on vähän kuin peliä, Karri nauraa.

Karrin asiakastarina on osa artikkelikokonaisuutta. Kaikki artikkelisarjan osat löydät täältä