Prisma Mikkolan Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankkipiste uudistui


02.08.2023

Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankkipiste Prisma Mikkolan aulassa koki alkukesästä ison muutoksen. Saimme lisää palvelupaikkoja, niille pääsee suoraan kauppakäytävältä, tilat ovat pelkistetyt ja tietoturva on sisustus- ja materiaaliratkaisuissa otettu huomioon.

Palvelupisteessä hoidamme kaikkia asiakasomistajuuteen ja päivittäiseen pankkiasiointiin liittyviä asioita sekä neuvomme digitaalisissa palveluissa. Käteistä rahaa saa kätevästi sekä nostettua että talletettua S-Etukortti Visalla S-ryhmän päivittäistavarakauppojen, Sokosten ja ABC-liikennemyymälöiden kassoilla. Asiakasomistajapalvelu- ja S-Pankkipisteessä talletuksia ja nostoja on mahdollisuus tehdä Mikkolassa ja Länsi-Porissa maanantaista perjantaihin kello 10-12.

Asiakaspalvelu uusissa tiloissa alkoi heinäkuun alussa

 ”Olemme suoraan remontista siirtyneet normaaliin asiakaspalveluun ja, kuten aina remontin jälkeen, hakevat laitteet ja käytännöt vielä hetken parasta paikkaa”, naurahtaa palvelupäällikkö Niina Korteniemi. ”Muutos avonaisesta tilasta yksityisyyttä kunnioittaviin palveluhuoneisiin on suuri, joskin myös henkilökunnan suuresti toivoma”, jatkaa Korteniemi. ”Asiansa saa nyt hoidettua rauhassa, kun odotustila on siirtynyt seinän taakse, eikä ulkopuolinen pääse keskeyttämään palvelutilannetta, kun palvelumyyjä avaa aina oven asiakasta varten.”

Aina kannattaa tehdä ajanvaraus

Jotkut asiat saa hoidettua nopeastikin, mutta keskimääräinen palvelutilanne kestää 45 minuuttia. Mikkolan ja Länsi-Porin asiakaspalvelupisteillä voi toki napata vielä vuoronumeron, mutta silloin pitää varautua joskus hyvinkin pitkään odotukseen. Ajan varaamalla voit olla varma siitä, että pääset palveltavaksi jonottamatta ja saat hoidettua rauhassa asiasi. Ajan varanneille soitetaan asiakasomistajapalvelusta pari päivää ennen ajanvarausta. Silloin varmistetaan, että varattu aika on riittävä asian hoitamiseen ja, mikä tärkeintä, että tarvittavat tunnistus- ja muut asiakirjat ovat voimassa ja tulevat mukaan. Viranomaisen myöntämä, voimassa oleva passi tai virallinen henkilöllisyystodistus vaaditaan asioiden hoitamiseksi eikä palvelumyyjä voi tunnistuskohtaa ohittaa. Kätevä tapa tunnistautumiseen on myös S-mobiili, joka käyttöön ottoon vaaditaan vahva tunnistautuminen ja joka sen jälkeen käy virallisessa tunnistautumisessa.

Käytössäsi on myös mobiilivuoronumero

Jos kuitenkin haluat tulla palveltavaksi ilman ajanvarausta, voit ottaa vuoronumeron paikan päällä. Vuoronumeron voi myös ottaa etukäteen osoitteessa: https://s-ryhma.mobiilivuoro.fi/ . Samalla näet kätevästi, kuinka monta on jonossa sinua ennen. Vuoronumeron vaihduttua seuraavaan, odotamme hetken saapumistasi mutta jos ketään ei näy, painetaan seuraava numero.