Kaupungin parasta palvelua Noora saa Sokoksen kosmetiikkaosastolta


05.07.2024

Sokoksen kosmetiikkaosasto on ollut Nooralle luottopaikka jo 30 vuotta. Myyjiltä saa aina apua ja hyviä neuvoja – ja mitään ei ole pakko ostaa.

Se, mikä saa Nooran palaamaan aina uudelleen Sokokselle, on äärettömän hyvä palvelu.

– Minulla on tervetullut olo vaikka ei ostaisi mitään – samaa sanoo myös teini-ikäinen tyttäreni, Noora kehuu.

Sokoksen kosmetiikkaosaston vahvuutena on laaja valikoima edullisesta kosmetiikasta ja hygieniatuotteista aina huippumerkkeihin saakka.

– Täällä saa yhtä hyvää palvelua aina on sitten etsimässä muutaman euron juttua tai panostamassa vaikka meikkivoiteeseen enemmän. Se on minulle tosi tärkeää.

Ostosten lisäksi Noora on vuosien varrella saanut arvokkaita neuvoja muun muassa hius- ja kotivärjäyskriiseihin ja erilaisten meikkituotteiden käyttöön.

– Olen saanut melkeinpä puolikkaita luentoja väriopista ja oppinut esimerkiksi sen, miten laitetaan poskipunaa. Olenpa osallistunut myös meikkikurssille. Kaikilta myyjiltä on helppo pyytää apua, Noora kehuu.

Yksi Nooran luottomyyjistä on Mia, joka kehuu Sokoksen työilmapiiriä ja asiakkaita. Parasta työssä on, kun asiakkaalle löytyy lopulta tuotteita, joita hän ei alun perin osannut ajatellakaan.

Vuosi toisensa jälkeen Miaa kiehtovat erityisesti tuoksut.

– Aina löytyy uusia raaka-aineita, jotka yllättävät, vaikka luulen, että olen jo nähnyt kaiken. Autan monesti työkavereita tai asiakkaita löytämään oikean tuoksun – vaikka vain sanallisen kuvailun perusteella. Aina kannattaa tulla kysymään apua, Mia vinkkaa.

Nooran asiakastarina on osa artikkelikokonaisuutta. Kaikki artikkelisarjan osat löydät täältä